DISTRIBUIȚI

Smithfield România continuă și anul acesta să sprijine tradițiile și obiceiurile locale prin intermediul programului său de responsabilitate socială „Fii unul dintre noi”, lansat în anul 2009. În cadrul acestui program, până în prezent, au fost sprijinite peste 240 de evenimente culturale organizate în 30 de localităţi din județele Timiș și Arad. O parte dintre evenimente au continuitate, fiind sprijinite în fiecare an. În cadrul acestor sărbători rurale, Smithfield România oferă carne proaspătă de porc, marca Comtim, 100% românească, pentru prepararea unor produse tradiționale, servite de membrii comunităţilor sau inițierea în concursuri de gătit la ceaun. În luna decembrie, voluntarii Smithfield au fost alături de elevii Școlii Gimnaziale „Sânmihaiu Român”, implicându-se în organizarea evenimentului „Tradiții și obiceiuri acasă și peste hotare”.

„Ne-am dorit și cred că am și reușit ca, prin contribuția noastră, să sprijinim păstrarea și promovarea tradițiilor și obiceiurilor locale. Este foarte important pentru noi că suntem alături de membrii comunităților pe tot parcursul anului și că împărtășim aceleași valori”, a declarat Cristina Bodea, Director Sustenabilitate, Smithfield România.

Iată câteva din evenimentele tradiționale susținute anul trecut: în judeţul Arad – festivalurile tradiţionale din Vinga („Zilele localității Vinga”), Bîrsa („Flori de sânziene”), Bocsig („Festivalul Dansului călușeresc”), în județul Timiş – spectacole cultural-folclorice ale comunităţilor: Voiteg („Balul portului popular Voiteg”), Maşloc, Periam („Zilele Periamului”, „Ziua Națională a României”), Buziaş, Sânpetru Mare („Festivalul Rachiului”, „Târgul de la Igriș”, „Plavi Delia”), Peciu Nou („Ziua recoltei”), Niţchidorf („Moștenirea culturală a șvabilor bănățeni”), Buziaş, Jimbolia („Serbările Toamnei”,”Sărbătoarea de Ignat”), Birda („Rugă satului”), Gătaia („Zilele orașului Gătaia”), Cenei („Ziua Recoltei”), Boldur („Festivalul Internațional de recitare în grai străbun – Ștefan Pătruț”), Ciacova („Balul persoanelor vârstnice”), Timișoara („Asociația Centrul de strategii aplicate – operațiunea de salvare a persoanelor aflate în situații de urgență”), concerte de colinde etc.

Smithfield România a dezvoltat de-a lungul timpului numeroase programe de sustenabilitate și implicare socială, fiind, printre altele: iniţiator al programului „Hrană pentru suflete”- de sprijinire a familiilor cu nevoi sociale, sponsor al proiectului „Ziua Mondială a Monitorizării Calităţii Apei”, un program de analiză şi monitorizare a calităţii apelor implicând elevii şi studenţii, iniţiator al programului de responsabilitate socială numit „Smithfield Friends” – program de încurajare a voluntariatului în rândul angajaților.

LĂSAȚI UN MESAJ