DISTRIBUIȚI
  • Cum trasăm strategiile într-o companie?
  • Cât valorează interacțiunea cu top managementul și cum eficientizăm acest proces?
  • Devine HR-ul un business-maker?
  • Cum identificăm și dezvoltăm managerii viitorului?
  • Care sunt direcțiile în procesul de motivare al angajaților?

La astfel de întrebări și nu numai, oferă răspunsuri concrete și soluții practice reprezentanții companiilor de renume precum: Rolls Royce,  Hart Consulting, Great People Inside România, Altex, Consulteam sau Romanian Software.

Noi modele de leadership adaptate dupa modelul VUCA

Lumea muncii se află în continuă schimbare, iar în ziua de astăzi singura certitudine este incertitudinea. Pentru a putea face față noilor provocări din câmpul muncii, liderii trebuie să descopere, să înțeleagă și să se adapteze mediului VUCA (Volatile | Uncertain, Complex | Ambiguous – Volatil | Nesigur | Complex | Ambiguu)”, a declarat Doru Dima, CEO si CPO International al Great People Inside. Modelul VUCA devine un acronim managerial la modă în domeniul resurselor umane și tocmai despre asta și ce înseamnă modelul VUCA va discuta Doru Dima la Conferința de Resurse Umane, care are loc în perioada 17-18 mai, la Timișoara.

„România suferă de o lipsă acută de manageri eficienţi. Companiile promovează oamenii în funcţii de conducere, dar aceştia sunt lăsaţi să înveţe singuri ce au de făcut, copiind eventual ce au văzut la managerul anterior. Am evaluat 600 de manageri prin simularea deciziilor manageriale şi notarea lor pe o scară de la 1 la 5. Doar 2% dintre ei au ajuns la 3,5 puncte. Deci doar 10 oameni au reuşit să fie încadraţi ca «buni»”, completează Doru.

Engagementul la locul de muncă, prin prisma Altex România

Engagement and grandma’s cookies este tematica pe care Gabriela Niță, HR Manager Altex Logistic & Distribution o dezbate în cadrul HR Summit Timișoara. După 4 ani în cercetare în domeniul educației și un master în management, Gabriela și-a început cariera de trainer și consultant, alături de companii precum: DHL, Parmalat, EON Moldova, EGGER, Medicover, Sover Optica, Ambient. Experiența în Resurse Umane și-a completat-o activând în calitate de Training Manager și HR Manager în diverse industrii (IT, media sau consultant) și observând astfel nevoile de HR ale unui business din interiorul său.

Cu o experienta de 17 ani în resurse umane, Gabriela a susținut peste 600 zile de training, a implementat peste 100 de planuri de dezvoltare pentru middle și top management, coordonând teambuilding-uri, implementând sisteme de evaluarea performanțelor. În cadrul Conferinței de Resurse Umane HR Summit Timișoara, Gabriela Niță discută despre engagement la locul de muncă.

Companiile IT preferă să recruteze juniori, pe care să îi crească și să îi dezvolte

Inventivitatea la capitolul beneficii a atins cote spectaculoase. Atâta timp cât bugetele pentru salarii cresc cu 5%, beneficiile sunt singurul instrument unde mai ai loc de a te diferenția: oferi angajaților ceva care să-i facă să se simtă bine la job și să performeze fără să aibă un disconfort major. Foarte apreciate sunt beneficiile care țin de flexibilitate – se practică deja acest lucru în companiile sau departamentele care permit un astfel de program, iar în 2020 flexibilitatea va deveni o normalitate”, susține Oana Datki, SEE Managing Partner la Consulteam.

Colaborarea Oanei cu Consulteam Group dureaza de peste 9 ani, ducand astfel la crearea unor relații de lungă durată cu clienți care au beneficiat de servicii de consultanță HR, trainning-uri și recrutare. În prezent, Oana se ocupă de unul dintre cele mai provocatoare proiecte și anume studiul salarizarii, care este desfășurat în întreaga lume, acoperind cât mai multe industrii.

Oana Datki este speaker la HR Summit Timișoara unde va discuta despre despre motivația ca  misiune imposibilă, motivație alterată de diverse aspecte precum salarizare, cultura organizațională, teamwork și time management.

Implicații tehnologice în procesul de recrutare

Departamentul Resurselor Umane se bucură mai mult ca oricând de soluții software care ușurează și eficientizează procesul de recrutare, cât și procesele de salarizare și time management al angajaților din companii. „Implementarea de soluții software atrage după sine beneficii atât pentru salariați (care urmează fluxuri simple), cât și pentru manageri (care sunt degrevați de responsabilități), compania invenstind în tot acest timp în dezvoltarea resurselor”, afirmă Aurelian Chitez, Senior Sales Manager, Romanian Software.

Aurelian Chitez este Senior Sales Manager la Romanian Software, iar în cadrul companiei a dezvoltat prodese de salarizare și management al timpului pentru angajați și soluții software personalizate în funcție de nevoile fiecărui client sau partener de afaceri. „Make HR great again” este subiectul pe care Aurelian îl propune pentru HR Summit Timișoara.

Despre Conferința de Resurse Umane HR Summit

Conferința de Resurse Umane HR Summit Timișoara are loc în perioada 17-18 mai 2017, în incinta INCUBOXX și se desfășoară sub sloganul „Difficult times? SuperHeRoes are here!”. Mai multe detalii puteți găsi pe site-ul oficial al evenimentului: www.timisoara.hrsummit.ro

HR Summit este organizat de Libero Events, agenția de evenimente, B2B și B2C, sub semnătura căreia au loc conferințe și workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, Architecture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, Benn there.NET Masterclass, Cluj Sales Conference, Fiscalitate 24.7, dar și târguri: Touristica.

Conferința este susținută de: Great People Inside, Stand For Development,  Romanian Software, Hart Consulting, Max Relax, Edenred, Artwin, City Limo, Komm.io, Gentlab, Hațegan Attorneys.

LĂSAȚI UN MESAJ