DISTRIBUIȚI

Dacă eşti deţinătorul unui business offline şi te întrebi dacă este cazul să intri şi în mediul online, răspunsul este, cu siguranţă, unul afirmativ. În prezent, orice antreprenor acorda o atenţie sporită prezenţei sale pe Internet, întrucât vizitatorii platformelor digitale se pot transforma, foarte uşor, în viitori clienţi. Bineînţeles, acest lucru poate varia, în funcţie de tipul de business pe care îl deţii, iar alegerea finală îţi aparţine în totalitate.

Iată 10 întrebări pe care ar trebui să ţi le pui atunci când iei în considerare intrarea în mediul online!

1. Ce beneficii îmi poate aduce intrarea în online?

Probabil că aceasta este întrebarea de bază pe care şi-o pune fiecare deţinător de business. Până la urmă, profitul este scopul principal al oricărei afaceri. Construirea unei prezenţe puternice pe Internet presupune mult efort şi numeroase resurse, atât de timp, cât şi financiare. Aşadar, înainte să iei iniţiativa, este natural să te întrebi dacă aceasta îţi va aduce şi rezultate pe măsură. Prezenţa în mediul online îţi poate crea, în primul rând, vizibilitate, din care pot decurge şi alte beneficii importante, precum câştigarea de noi clienţi.

2. Pot gestiona situaţia pe cont propriu sau trebuie să cer ajutor?

Pentru cei mai mulţi deţinători de business, antreprenoriatul reprezintă principală activitate, care le ocupa majoritatea timpului disponibil. Astfel că, în cele mai multe cazuri, nu vei avea timp să coordonezi întreg procesul de construire a identităţii în mediul online. În plus, dacă vei apela, de la bun început, la o agenţie de marketing digital precum cea de aici, vei putea fi sigur că business-ul tău se afla pe mâini bune.

3. Cum ar trebui să fie website-ul meu?

Dacă alegi varianta diy (do-it-yourself), trebuie să ştii că un website presupune foarte multe aspecte, suficient de complicate. El trebuie să respecte anumite reguli, precum folosirea unor cuvinte cheie relevante, să se încarce rapid, să fie optimizat pentru toate device-urile şi nu numai. În schimb, dacă vei opta pentru colaborarea cu profesioniştii în marketing digital, toate aceste probleme pot fi gestionate de către ei, într-un mod profesionst.

4. Ce conţinut ar trebui să includ pe site?

Răspunsul acestei întrebări variază, în funcţie de business. De exemplu, dacă afacerea ta se bazează pe comercializarea de bunuri, poţi deschide un magazin online. Aşadar, secţiunile tale vor include catalogul de produse, cu categoriile şi subcategoriile aferente. Indiferent de caz, specialiştii SEO (cei de aici -> https://www.seocupcake.ro/seo/ ) te pot ajuta să ai un site optimizat şi adaptat la căutările uşerilor.

5. În afară de website, pe ce platforme ar mai trebui să fiu prezent?

În general, website-ul este cartea ta de vizită în mediul online. Cu toate acestea, campaniile desfăşurate pe platformele sociale, precum Facebook şi Instagram, reprezintă o ocazie excelentă de a creşte vizibilitatea brandului tău şi, în consecinţă, de a câştiga mai mulţi clienţi.

6. Cât de des ar trebui să interacţionez cu publicul în mediul online?

Interacţiunea este extrem de importantă, mai ales când este vorba despre reţelele sociale. Dacă ai un cont de Facebook sau Instagram special creat pentru afacerea ta, ar trebui să încurajezi publicul să îţi ofere feedback, pentru a obţine user-generated content.

7. Care ar trebui să fie tone of voice-ul meu?

Deşi majoritatea mesajelor către public vor fi livrate în scris, atitudinea şi tonul care se desprind din comunicare trebuie să fie potrivite. Indiferent de domeniul afacerii tale, evita exprimările şi termenii mult prea specializaţi, pe care audienţa nu îi va înţelege. Păstrează un ton personal, prietenos, însă respectuos.

8. Cum mă pot diferenţia de competiţie în mediul online?

Există posibilitatea că nu numai tu să te afli online, ci şi competitorii tăi. Astfel, este important să iei în considerare acest lucru. Apelează cu încredere la o agenţie ce îţi poate oferi un concept grafic unic, astfel încât prezenţa ta să iasă în evidenţă.

9. Unde ar trebui să îmi direcţionez eforturile: în offline sau în online?

Dat fiind faptul că, până acum, te-ai ocupat exclusiv de offline, o decizie înţeleaptă este să nu începi să neglijezi acest mediu, odată cu intrarea în online. Lasă această parte experţilor în marketing digital şi, astfel, îţi va rămâne timp pentru lucrurile la care te pricepi cel mai bine.

10. Care sunt costurile intrării în mediul online?

Bineînţeles, această întrebare nu poate lipsi. Răspunsul nu poate fi unul universal, însă se poate afirma faptul că avantajele sunt mai numeroase decât dezavantajele. Întreg procesul va avea nevoie de un buget semnificativ, însă rezultatele vorbesc de la sine.
Aşadar, având toate aceste lucruri în vedere, poţi lua o decizie corectă. Nu uita să te consulţi cu specialiştii unei agenţii de marketing online (Exemplu: https://www.seocupcake.ro/), pentru a găsi varianta optimă!

LĂSAȚI UN MESAJ