DISTRIBUIȚI

În funcție de mediul în care se desfășoară și piața în care activează, o afacere trebuie să fie atentă la foarte multe detalii. Mediul online a devenit în ultima perioadă cel mai propice loc pentru a crește o afacere. Dar e atât de simplu? Profesioniștii de la E-Advertising, specializați în marketing online, ne vor prezenta ce face diferența între un business online de succes și unul ce dă greș.

O afacere trebuie să fie vizibilă

Puterea marketing-ului este una ce trebuie să fie obligatoriu luată în seamă. O afacere care poate prezenta un potențial ridicat, prețuri foarte bune și produse sau servicii de calitate, va fi incompletă dacă nu investește și în marketing.

Mai multe detalii despre acest aspect ne oferă Diana Muraru, Manager Departament Vânzări E-Advertising:

„Mediul online prezintă un potențial fantastic, însă ce sens are să ai o ofertă bună dacă nimeni nu o vede? Concurența devine din ce în ce mai acerbă pe internet, iar afacerile care au succes sunt cele care înțeleg importanța de a fi în primele rezultate afișate în cadrul unui motor de căutare, cum ar fi Google. Totul este cât se poate de logic, cu cât site-ul are un număr mai mare de vizitatori, numărul de potențiali clienți va fi unul ridicat, iar asta se va converti în clienți activi. În felul acesta, marketing-ul online este o investiție sigură.”

Metode de a crește traficul unui magazin online

Strategiile folosite pentru a crește traficul pot fi diferite. De ce unele au succes și altele nu ne va împărtăși Eugen Șotropa, CEO E-Advertising:

„Fiecare business trebuie să înțeleagă comportamentul vizitatorilor și ceea ce vor ei să găsească. Având miliarde de utilizatori, internetul este un canal de promovare impresionant. Ceea ce face diferența între o afacere de succes și una ce dă greș o reprezintă atenția la micile detalii. Metodele de promovare pot fi diferite, fie că se orientează spre rețelele de socializare, fie către motoarele de căutare, fie că este Google Adwords sau că este SEO (Search Engine Optimization). Fiecare dintre aceste strategii are avantaje și dezavantaje, de exemplu Adwords este serviciul oferit de către Google pentru a crește traficul contra cost. Avantajul pe care îl prezintă Google Adwords este că rezultatele se vor vedea destul de repede, însă pe de altă parte, în momentul în care campania nu mai este activă va avea loc o scădere. Pe de altă parte, optimizarea SEO este o metodă ce oferă rezultate de lungă durată, însă e un proces mai amplu și necesită timp.”

Așadar, depinde de ceea ce se dorește pentru fiecare afacere: rezultate rapide și de scurtă durată sau rezultate progresive și de lungă durată.

Rolul pe care îl are un website pentru o afacere

Sunt foarte multe aspecte ce trebuie să fie atent analizate atunci când se dorește o afacere de succes, printre care calitatea website-ului. Ce anume îi oferă acestuia calitate ne va răspunde Ciprian Ţolescu, Manager Departament Programare E-Advertising:

„Știați că impactul vizual are un rol extrem de important pentru un site? O simplă „scanare” a felului în care acesta este organizat poate oferi o impresie bună sau rea vizitatorilor. Modul în care este structurat website-ul trebuie să ofere simplitate, eficiență și rapiditate. Informațiile trebuie să fie complete, să fie ușor de găsit, iar procesul de cumpărare să poată fi realizat cu ușurință. De asemenea, un alt detaliu ce poate face diferența este viteza de încărcare a paginii. Dacă aceasta este redusă, vizitatorii vor părăsi de îndată magazinul online și se vor îndrepta spre altele, ale competitorilor.

 Nu în ultimul rând, este foarte important ca website-ul să prezinte același nivel de utilizare și vizualizare pe mai multe dispozitive, în special smartphone și tabletă. Cu alte cuvinte site-ul trebuie să fie mobile-friendly.”

 Un business trebuie să se adapteze

Modificările ce au loc din punct de vedere tehnologic și mai precis în rândul internetului sunt foarte dese. Din acest motiv, o afacere trebuie să se adapteze cerințelor tehnice și să fie diferită față de concurență. Numărul foarte mare de afaceri care se mută în sfera online duce la o „luptă” aprigă pentru a atinge succesul. Orientarea către nevoile clienților și oferirea celor mai bune servicii este rețeta unui business înfloritor.

Pentru cei care vor să analizeze și să îmbunătățească performanța unui magazin on-line sau a oricărei alte afaceri din această zonă, există șansa de a avea parte de un audit SEO gratuit, alături de consultanță de specialitate din partea  experților E-Advertising. De asemenea, cei care doresc să aprofundeze noțiunea de SEO o pot face în prima carte dedicată acestui proces scrisă de autori români – Eugen Șotropa și Andrei Ursachi, intitulată „Domină topul motoarelor de căutare”. Mai multe detalii și sfaturi se pot primi folosind următoarele date de contact:

E-Advertising
Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava
Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00
Telefon: 0732 941 354
E-mail: office@e-advertising.co

LĂSAȚI UN MESAJ