DISTRIBUIȚI

“Cine e leul tău curajos?” este o campanie care vorbește și promovează curajul prin intermediul poveștilor despre curaj.

Asociația Little People luptă împotriva cancerului la copii și tineri adulți, prin încurajarea și sprijinirea terapeutică a acestor pacienți, militarea continuă pentru prevenție prin încurajarea familiilor cu copii sau adolescenți de a merge la doctor pentru consult la orice semne ale bolii.

Proiectul „Ziua Curajului” va avea loc pe data de 3 octombrie, concomitent în 6 orașe ale țării, București, Cluj Napoca, Craiova, Iași, Târgu Mureș și Timișoara.

În cadrul campaniei  „Cine e Leul Tău Curajos?” oamenii au fost invitați să se implice și să își împărtășească online propriile povești despre curaj.Campania desfășurată pe site-ul www.leulcurajos.ro a reușit până acum să strângă multe astfel de povești. Acestea sunt adunate și dăruite ulterior copiilor din 9 centre oncologice pentru a le da forța să-și depășească boala și să se bucure de viață. Credem că orice barieră poate fi depășită atunci când crezi dincolo de limite, și atunci când ai sufletul puternic ajutat de “lei curajoși” întâlniți în cale. Lucrurile bune vin în momentele în care suntem capabili să le înțelegem și să le apreciem la adevărata lor valoare.

De Ziua Curajului, voluntarii organizației aflați în locații din inima acestor orașe vor încuraja oamenii să își împărtășească propriile povești despre curaj, în formă scrisă sau filmată, anonim, sau în mod asumat. De asemenea, copiii vor fi invitați să deseneze ce este pentru ei Leul Curajos, simbolul campaniei, iar desenele lor vor ajunge la micuții pacienți. Leul Curajos a devenit în scurt timp un real simbol al organizației, el reprezentând la început un simbol al programului de intervenție psihosocială “Nu Mi-e Frică!” dezvoltat împreună cu Lidl România.

În cadrul campaniei, o serie de persoane publice au dorit să se alăture cauzei, astfel că până acum și-au manifestat susținerea Simona Pătruleasa și Vizi Imre, iar lor li se vor alătura și alte vedete cunoscute de publicul larg. Ei și-au împărtășit propriile povești despre curaj pentru a transmite mesajul de susținere a acestor copii la cât mai mulți oameni. De asemenea, fotografiile vedetelor folosite în campanie vor ajunge tot la tinerii pacienți.

Asociația lansează, cu ocazia Zilei Curajului și un spot publicitar realizat cu sprijinul Lidl România. Acesta va putea fi urmărit în mediul online începând cu data de 3 octombrie. Spotul are intenția să accentueze această campanie de conștientizare a faptului că în viața tinerilor cancerul este un dușman de temut. Însă cu toate acestea, există speranță, deoarece există tratamente și există sprijin. Tinerilor nu trebuie să le fie rușine sau frică. Ei luptă împotriva cancerului. Ei sunt cei mai curajoși români. Spotul se bucură de o campanie de teasing în mediul online susținută de vedete.

 

LĂSAȚI UN MESAJ