DISTRIBUIȚI

Noua ediție a campaniei E.ON România „Dăruieşte Lumină”, își propune să ajungă la 1.000.000 kWh dăruiți instituțiilor sociale din întreaga țară. Până acum, compania a donat 800.000 kWh de energie și, odată cu ediția din acest an, urmează să mai doneze încă 200.000 kWh, prin contribuția utilizatorilor din rețelele sociale.

 

Astfel, românii cu conturi de Facebook și Instagram au la dispoziție trei modalități diferite de a se implica în campanie. Aceștia pot să dea Share felicitărilor personalizate create pentru fiecare instituție în parte, să instaleze rama ”Dăruiește Lumină” la poza de profil de Facebook sau să folosească filtrul de Instagram dedicat campaniei. Orice variantă ar alege, vor contribui cu 50 kWh pentru instituția pe care o vor nominaliza, fără să îi coste nimic.

 

Instituțiile incluse în ediția din acest an a campaniei sunt: Casa de copii Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc, Căminul pentru Persoane Vârstnice Târgu Mureș, Liceul Special Sfânta Maria Arad, Asociația Steps of Hope Sibiu, Grădinița Specială Fălticeni, Centrul pentru Educație Incluzivă Dumbrăveni, Asociația de Caritate Proiect Theodora Cluj-Napoca, Centrul pentru Educație Incluzivă Christiana Bocșa, Congregația Fiicelor Sf. Maria Iași și Centrul de Recuperare Copii Podul Lung Timișoara. Mai multe informații despre instituțiilor participante pot fi găsite pe website-ul www.daruiestelumina.ro, dar şi pe pagina de Facebook dedicată campaniei.

 

Campania se bucură de susţinerea mai multor bloggeri şi influenceri, care au aflat direct de la sursă poveștile emoționante ale fiecărei instituții beneficiare.Mai mult, felicitările personalizate au fost realizate împreună cu unul din cei mai populari creatori de conținut de pe platformele de socializare, Flick.

 

Cea de-a șasea ediție a campaniei „Dăruiește Lumină” se derulează în perioada 17 – 24 decembrie 2019, iar cantităţile de energie oferite vor fi scăzute din factura de energie electrică sau gaze naturale a instituţiilor beneficiare.

 

Începând cu anul 2005, E.ON România a susţinut cu peste 14 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială în comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea, numărul total al beneficiarilor acestor iniţiative ridicându-se la aproximativ 310.000.

LĂSAȚI UN MESAJ