DISTRIBUIȚI

E.ON Energie România anunță că de luni, va închide magazinele fizice din țară, în contextul pandemiei de coronavirus. Clienții vor putea contacta compania în continuare pentru citirea indexului sau noi abonamente, telefonic, sms, live chat, prin email sau prin contul E.On Myline.

Așadar, de luni, centrele E.ON sunt închise. ”Pentru că ne preocupă atât siguranța și sănătatea clienților și angajaților, cât și continuarea activității de furnizare și de relaționare cu clienții noștri, am luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii virusului COVID-19. În acest sens, E.ON Energie România a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând de luni, 23 martie”, se arată în comunicatul companiei.

Clienții pot lua legătura cu E.ON. prin următoarele modalități:

  • Apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
  • Prin email la serviciiclienti@eon-romania.ro;
  • Prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe ro/myline
  • Prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • Prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România;

foto: timisșoreni.ro

LĂSAȚI UN MESAJ