Astăzi, fiecare detaliu contează. La primul contact, clientul îți cataloghează angajații. Fie că vorbim despre agentul de vânzări, un șef de departament sau orice alt membru al echipei tale. Implicit, te cataloghează și pe tine, ca proprietar, și știe cât de departe poate merge într-o relație comercială cu firma ta, cât credit să îți acorde.

Am sintetizat câteva sfaturi utile, valabile în majoritatea domeniilor de activitate. În plus, vei găsi în cele ce urmează și idei de produse care vor ajuta clientul să ajungă mai ușor la tine. Am ales să ilustrăm sfaturile cu imagini ale unor produse furnizate clienților agenției noastre de consultanță, design și producție în domeniul publicității. Dar asta nu te obligă să apelezi la noi, chiar dacă sfaturile îți vor fi utile. 

Cartea de vizită.

Dacă vinzi produse de papetărie, nu-l interesează pe client că ești “dr. ing. ec. dipl.”. Alege să menționezi pe cartea de vizită detaliile strict necesare. Simplu, la obiect: Ion Popescu, director vânzări, telefon, site și (eventual) pagina de Facebook (cea de firmă, nicidecum personală!). Nu uita de logo. Ce impresie crezi că ai face dacă te-ai prezenta cu o astfel de carte de vizită, incluzând chiar și o fotografie (deși nu vrei să te angajezi ca model, ci vrei să vinzi hârtie pentru copiator)?

Designul respectivei cărți de vizită nu ne aparține. Și, în mod cert, nu ne-ar lăsa obrazul să producem așa ceva.

Pentru întâlnirile de top, alege un model deosebit, cum ar fi cel tipărit pe suport de folie PP (polipropilenă) albă, semitransparente.

Clientul va înțelege că tu & compania ta investiți în imagine și sunteți atenți la fiecare detaliu. Un set de 100 de bucăți costă 120 de lei (+TVA) și te asigurăm că efectul asupra clientului va fi maxim.

Pentru că viața de zi cu zi te pune în situația de a discuta și cu oamenii din linia a doua sau a treia, cărora trebuie să le lași datele tale de contact (și cu care, probabil, vei colabora direct) poți avea mereu asupra ta și cărți de vizită standard.

Tipărit color, doar pe o față, un set de acest gen are un preț mult mai mic, de numai 25 de lei + TVA / 100 de bucăți. Contactează agenția noastră de publicitate și vom realiza un design potrivit afacerii tale.

* * *
Sfat! Dacă la întâlnire se află mai multe persoane, ia o decizie pe loc. Nu se cuvine ca unora să le dai cărți de vizită “de top”, iar altora să le întinzi câte o carte de vizită simplă, de carton. O asemenea greșeală va fi depunctată.
* * *

Cartea de vizită este o modalitate potrivită de a rămâne în atenția fiecărui client.

De aceea, de lângă orice notă de plată a restaurantului sau a pensiunii tale nu trebuie să lipsească o carte de vizită cu un design atrăgător.

Un look profi… contează!

Dacă poziția în firmă este potrivită, mai ales pe timp de vară, pentru a purta tricou, șapcă sau vestă, nu ezita să folosești produse branduite. Greșeala frecventă în alegerea personalizării este imprimarea (sau brodarea) unor logo-uri mari, care adesea strică imaginea produsului în sine. Ținuta de firmă nu permite așa ceva, personalizările “cât casa” fiind mai degrabă pretabile evenimentelor outdoor, ori petrecerilor pentru cei mici.

Alege să imprimi tricourile polo cu un logo discret, pe față, în zona buzunarului. Dacă e cazul, poți alege și o grafică de dimensiuni rezonabile pentru partea din spate a tricoului. Important este ca toate aceste personalizări “să bată” cu culorile firmei.

Dacă firma are un logo în alb si albastru, iar tricoul și șapca sunt roz și verde, vei arata ca un pom de Crăciun. Simplitatea și eleganța contează, vor face diferența!

Pentru comenzi mici, de până la 15 – 20 de bucăți, costul unui tricou personalizat se situează între 6 și 12 euro + TVA / bucată.

Poți consulta catalogul nostru de textile personalizabile accesând direct http://www.confortmedia.ro/catalog-promotionale-2017/. Și vestele, a căror personalizare se face prin broderie, pot da un plus de personalitate personalului care deservește service-ul, terasa ori clinica ta. Afacerii tale.

* * *

Ia în calcul și șepcile inscripționate, nu sunt deloc scumpe. Avem în catalog o diversitate de modele și culori, astfel că în mod cert vei găsi o variantă care să îți fie pe plac.

* * *

Promoționalele potrivite

Ne adresăm acum managerului. Pentru că, așa cum spuneam, fiecare detaliu contează, nu îți trimite angajatul nepregătit la luptă. Firmele cu o imagine bună, folosesc legitimații ale căror lanyard-uri sunt personalizate și pun la dispoziția clienților și a partenerilor de afaceri pixuri inscripționate.

Clientul tău se va bucura dacă, la următoarea vizită, îi vei oferi o memorie usb de tip card bancar, ca semn de apreciere pentru buna voastră colaborare.

Îl va avea mereu la îndemână și, astfel, va avea tot timpul în ochi datele tale de contact, firma ta. USB-urile se personalizează pe ambele fețe, astfel că vei avea loc – într-un design elegant – să incluzi și suficiente detalii care să-l atragă mereu spre afacerea ta pe cel căruia i l-ai dăruit. Mizează pe acest sfat: un cadou de care clientul are mereu nevoie este un mijloc foarte eficient de promovare.

* * *

Sugestie! Personalizează și mașinile firmei. Îți putem propune o variantă discretă și elegantă.

* * *

Fă cadouri clienților. Îi fidelizezi

Pentru că îți supraveghezi îndeaproape afacerea, i-ai observat deja pe clienții care îți trec pragul mai des. La următoarea vizită, alege să îi încânți cu un cadou simbolic.

Poate fi un breloc. Sau, de ce nu, o umbrelă personalizată. Catalogul de promoționale al Confort Media este atât de stufos încât, vei vedea, va fi foarte dificil să te decizi. Parcă le-ai alege pe toate.

Fă surprize plăcute angajaților tăi. Vor deveni mai dedicați business-ului pe care îl coordonezi

Periodic, recompensează cei mai harnici angajați. O diplomă poate însemna mult. Dar, dacă o și înrămezi (neapărat în două exemplare), în mod cert angajatul tău o va plasa cu mândrie pe birou, sau în zona din spatele acestuia, dar și în casă. La loc de cinste.

Oferă un notes personalizat cu însemnele firmei, un port pentru cărți de vizită, un tricou și/sau o șapcă personalizată.

Ai grijă să îi fie pe măsură. Valoarea unui cadou de nefolosit este zero, iar efectul nu va fi cel scontat.

Dacă vei alege cu atenție aceste produse, angajatul tău le va purta cu mândrie. Toate oferite, desigur, într-o plasă inscripționată cu brandul tău.

Artileria grea

Data viitoare, vom vorbi despre felul în care poți să transformi pub-ul, clinica, magazinul, birourile (sediul sau punctele de lucru ale firmei tale) în locuri cu adevărat plăcute, prin personalizări discrete sau de forță.

Un steag publicitar va atrage atenția către terasa ta. Iar o plachetă elegantă, discretă, va spune multe despre o afacere dedicată clienților și colaboratorilor. Pe curând.

Dacă te afli în căutarea unor sfaturi potrivite imaginii afacerii tale, nu ezita să ne contactezi. Oferim consultanță, design și producție în domeniul publicitar.

Vezi proiecte recent încheiate pe fb.com/confortmedia, dar și o bună parte din oferta noastră accesând confortmedia.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ