După mai multe luni, Primăria Municipiului Timișoara organizează o nouă dezbatere publică. Subiectul este Proiectului de hotărâre privind modificarea și completarea Regulamentului pentru aplicarea Programului de sprijin financiar pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele prioritare de intervenție din Municipiul Timișoara.

Dezbaterea va avea loc lunea viitoare, 16 mai, de la ora 17, și va avea loc atât fizic, în sala de consiliu, dar cetățenii pot interveni și de pe platforma Zoom. Pentru a transmite sugestii, propuneri sau opinii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie
Locală sau în format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro.

Cei care doresc să participe și la dezbatere  trebuie să specifice asta până până la data de 13.05.2022, ora 12. În mailuri trebuie să se menționeze numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării prin intermediul platformei online.

Fiecare participant la dezbatere are dreptul să vorbească maximum trei minute, fără a se abate de la subiectul dezbaterii.

LĂSAȚI UN MESAJ