DISTRIBUIȚI

Ediția din acest a conferinței de Management și Marketing Cultural Linked Culture, va avea loc în perioada 27-28 mai la Timișșoara, mai precis, la Consiliul Județean Timiș. Evenimentul va fi centrat pe revenirea la ”viață” a culturii, după ce restricțiile din perioada de pandemie au ucis aproape acest sector.

În cele două zile de eveniment din Sala Multifuncțională a CJT, evenimentul va însemna câte 8 ore pe zi de dezbateri, prezentări ș master class. Temele abordate vor fi management, marketing, relații publice, fundraising, producție, publishing, afiliere la rețele naționale și internaționale. Discuțiile se vor purtea în contextul renașterii culturale pregătite pentru anul 2023. ”Efectele pozitive ale anului 2023 se vor simți pe o perioadă lungă de timp, programul Capitală Culturală fiind un bun exercițiu pentru toți cei implicați, o șansă imensă de perfecționare în managementul și marketingul cultural. Vom câștiga mult mai mult decât un public numeros și divers, vom câștiga experiență, fie că vorbim de autorități, ONG-uri, asociații sau oameni de cultură independenți. Cel mai important este drumul până în 2023, cât de mult vom acumula până la acel moment. Astfel, nu am putut decât să răspundem pozitiv invitației de a fi co-organizatori, fiind o onoare pentru noi să ne alăturăm evenimentului”, spune președintele CJT, Alin Nica.

La eveniment sunt așteaptați administrațiile locale, oameni creativi și întreprinzători, manageri culturali, artiști, reprezentanți ai instituțiilor culturale naționale și din zona centrală și de vest a țării. Anual, Linked Culture reunea peste 200 de participanți offline. ”Suntem foarte recunoscători pentru mâna întinsă oferită de Consiliul Județean Timiș. Acest eveniment s-a născut din dorința de a oferi operatorilor culturali din Timișoara și din regiune o platformă în care să aibă acces la profesioniști practicieni ai managementului și marketingului cultural, iar deschiderea CJ Timiș ne arată că Linked Culture a devenit eveniment de interes public, validat și sprijinit de administrația județului. E o șansă nesperată, pe care intenționăm s-o valorificăm la maximum”, spune Oltea Zamboriorganizator al evenimentului.

Cei care au avut luate bilete pentru evenimentul din 2020 vor putea veni acum, în 2021. Va fi un eveniment hibrid, și online, și offline. Cei care nu pot veni pot urmări transmisiunile live de pe paginile de Facebook ale Consiliului Județean Timiș și BMAgency. Organizatorii au pregătit și un chestionat despre viitorul cultural al Timișoarei, care poate fi completat aici.

Iată structura conferinței:

  • Timișoara 2023: Cum arată? Secțiune specială de discuții între autoritățile locale și centrale (cu participarea extraordinară a Ministrului Culturii) despre viitorul programului cultural TM2023
  • Instituții publice în dialog: Cum lucrăm împreună?
  • Timișoara 2023: Cum se finanțează? Sponsorship și colaborare instituțională cu mediul privat și de antreprenoriat cultural
  • Entertainment now: ce facem mai departe cu evenimentele mari și cu antreprenorii în cultură?
  • Adio, Cinema!: Regizori/producători/actori și reprezentanți instituționali despre viitorul imediat al cinematografiei românești
  • Jurnalism cultural
  • Situația și statutul artistului independent: modalități de taxare a activității și de sprijinire în situații de dificultate (paralele cu modelul francez) – introducerea unei inițiative legislative în acest sens
  • Infrastructura spațiilor culturale. Studiu de caz: Timișoara. Invitați: reprezentanți ai spațiilor culturale reprezentative din oraș

 

LĂSAȚI UN MESAJ