Joi, 27 iunie, la Timișoara se ține un curs intensiv pentru cei cu afaceri în zona hotelurilor, barurilor sau restaurantelor. Organizația de Management al Destinației Timișoara organizează acest atelier.
Cursul este subvenționat și e ținut de specialiștii de la winsed.swiss, operator celebru în domeniul cursurilor pentru cei din industria hospitalității. La „Guest Experience” participanții vor afla cum să-și crească serviciile din punct de vedere al calității, în baza ultimelor tendințe. Le vor vorbi Christine Schillings (CEO winsed.swiss România), dar și Adrian Dumitriu (șeful academiei ohma). După expunerile lor se vor face exerciții practice și jocuri de rol. Costul e de 49 de euro per participant și include materiale, prânz de lucru la Hotel Opera, două coffee break, apă și diplome de participare.
Iată și temele abordate: Comunicarea verbală și non-verbală în relația cu clienții externi și interni; Comunicarea în departamente și influența asupra relației cu clienții; Înțelegerea și anticiparea nevoilor oaspeților; Factori ce pot genera atitudini conflictuale; Modalități de preîntâmpinare a conflictelor, atât interne, cât și externe; Abilități și tehnici pentru soluționarea conflictelor cu oaspeții; Concluzii, întrebări, clarificări.
Durata e între orele 9-17,30. Ziua va începe cu un atelier în engleză la Hotel Opera (fostul Cina), despre Guest Experience hoteluri și unități de cazare. Urmează un atelier în limba română la InfoCentrul de pe strada Alba Iulia. cu tematică Guest experience despre barure, cafenele și restaurante.
Aici vă puteți înscrie. Informații suplimentare la: contact@visit-timisoara.