Operatorul de apă-canal Aquatim preia și comuna Giroc, de la compania autorităților locale Giroceana. De la 1 noiembrie va începe mersul din poartă în poartă, pentru semnarea noilor contracte.
12 echipe vor merge în comună, pentru a-i căuta pe locuitori. Fiecare va primi prin poștă, cu 3 zile înainte, informația că va fi vizitat. Cetățenii trebuie să prezinte un extras de carte funciară sau o copie a contractului de vânzare-cumpărare și o copie a actului de indentitate. Cei care au contract cu Giroceana vor fi preluați direct, iar pentru ceilalți e nevoie și de aviz tehnic. Firește, echipele vor citi indexul de pe contor. Site-ul Aquatim oferă informații despre servicii. Acolo s epot încărca documeentele pentru avizul tehnic sau încheierea contractelor. Etapele semnării sunt descrise, iar formularele tipizate se pot descărca.
Pe site se poate semnala o problemă, iar clienții pot inclusiv săs e programeze la o audiență la directori. Pe site se găsesc și informații despre calitatea apei, defalcat pe localități sau cartiere ale Timișoarei. Fiecare client își poate crea un cont pentru a plăti facturile sua a trimite indexul online, dar și pentru a-și urmări istoricul facturilor sau a cere documentul electronic. De pe mobil se poate trimite direct email la Relații Clienți, sau se poate suna la call-center la numărul de telefon 0356 914.