DISTRIBUIȚI

Din 4 iulie, Primăria Municipiului Timișoara va avea o nouă centrală telefonică modernă, digitală. Nu va fi însp totul 100% digitalizat, ci s eva pueta discuta și cu operatori umani.

Centrala digitală o înlocuiește pe cea analogică. Vocea ”robotolui” este a actriței timișorene Olha Torok. Centrala va permite și contactul cu operatorii umani pentru situații neprevăzute. Va exista un singur număr, de unde apelurile sun direcționate: 0256 969. Se înregistrează și apelurile nepreluate, iar timișorenii vor putea lăsa mesaje pentru a fi contactați. Centrala va permite creare de grupuri de comunicare în scris, pentru situații neprevăzute. Desigur, se vor putea crea și rapoarte de monitorizare, iar situațiile defectuoase vor putea fi monitorizate.

Inițiativa e unul dintre puțienel proeicte ale administrației Fritz. ”Trecem din era analogică în era digitală într-un sector important al relației cu cetățenii. Cu ajutorul noii tehnologii vrem să eliminăm situațiile în care cetățenii sună la primărie și nimeni nu răspunde, și în același timp ne dorim să avem o evidență mai bună a departamentelor unde e nevoie să schimbăm modul de lucru sau să suplimentăm personalul. Nu va fi perfect din prima zi și vom face ajustări constante. Le mulțumesc tuturor celor care lucrează constant pentru a îmbunătăți relația administrației noastre cu cetățenii și, totodată, îi mulțumesc Olgăi Török pentru că s-a implicat voluntar în acest proiect”, spune primarul.

Centrala a costat aproximativ 120.000 de lei, cu tot cu TVA.

LĂSAȚI UN MESAJ