DISTRIBUIȚI

Compania E.ON Energie România spune că peste jumătate dintre facturile clienților săi sunt compensate. Raportarea este atât la cele de gaz, cât și la cele de curent, pentru județele în care compania asigură și energia electrică.

Reprezentanții companiei transmit că se calculează valori compensate la facturi din primele zile ale lunii noiembrie, pentru consumatorii casnici, respectiv, ale lunii decembrie, pentru cei non-casnici. Tipul și cuantumul reducerii de preț se precizează pe factură. ”E.ON Energie România nu are niciun profit ca urmare a crizei energetice și nu își mărește cota proprie în facturi. În acest moment au fost efectuate primele controale ale ANPC pentru a verifica dacă E.ON Energie România aplică Legea 259/2021 și nu au fost identificate neconformități legate de plafonare sau de nivelul de compensare”, transmit cei de la E.ON.

În facturile pentru decembrie, în cazul facturilor de gaze naturale, E.ON spune că 50% dintre facturi au fost compensate, iar pentru ianuarie, compania se așteaptă la o creștere a numărului lor. ”Este adevărat că nu toți clienții noștri sunt eligibili pentru schema de sprijin, măsurile de plafonare sau compensare fiind aplicate conform condițiilor de eligibilitate stipulate de lege. Acest lucru se întâmplă dacă prețul este sub plafonul stabilit de lege în contract sau consumatorul are un interval de consum pentru care legea nu prevede o reducere”, mai precizează compania care în Timiș este furnizor de gaz.

Orice client care are nelămuriri referitoare la noile reglementări privind compensarea facturilor, cui i se adresează, când și cum se acordă, poate accesa pagina de site dedicată a companiei pe acest subiect: eon.ro/compensare-facturi-energie.

LĂSAȚI UN MESAJ