După ce a fost foarte ocupat în ultima perioadă cu probleme din USR, Dominic Fritz va pleca din nou din Timișoara. Miercuri, participă la un eveniment de promovare turistică a urbei, la Berlin, cu sprijinul Ambasadei Române în capitala Germaniei.
Evenimentul e făcut de Organizația de Management a Destinației. Fritz va fi însă personajul principal, căci el va vorbi celor prezenți despre atuurile orașului, air cei de la OMD vor da doar detalii și vor răspunde la întrebări. ”Turismul este în top 5 priorități pentru dezvoltarea Timișoarei în următorii ani. Avem deja o organizație a orașului care se ocupă de promovarea Timișoarei ca destinație turistică, atât în țară, cât și în străinătate. Prezența Timișoarei în marile capitale europene face parte din strategia noastră de consolidare a imaginii orașului nostru ca destinație de neratat. E un program pe care l-am început înainte de anul Capitalei Culturale și pe care îl continuăm. Îi mulțumesc Excelenței Sale, doamna ambasador, Adriana Stănescu, pentru deschiderea și entuziasmul în promovarea Timișoarei”, spune Fritz.
La eveniment se va organiza și o degustare a produse culinare specifice Timișoarei și Banatului. Horia Crișovan & Band va susține un concert de încheiere a serii. ”În ultimii ani Timișoara este prezentă atât în topurile orașelor care merită vizitate, dar și în ofertele agențiilor de turism din străinătate. Vedem o creștere a interesului jurnaliștilor străini pentru Timișoara. Vrem să menținem constantă atenția potențialilor vizitatori și să-i convingem că merită să vină la Timișoara. Scopul nostru nu e doar să atragem noi turiști, ci și să îi convingem pe cei care vin că ai ce să faci la Timișoara în sejururi mai lungi. La Berlin prezentăm două din atuurile turistice ale Timișoarei: cultura și gastronomia locului”, spune userista Laura Boldovici, directoarea OMD Timișoara.
OMD, prin vocea lui Simion Giurcă, a promis că după anul 2023 va prezenta cifrele cazărilor în oraș în timpul anului capitalei culturale europene. Suntem, iată, deja în a doua jumătate a anului și se merge pe burtă, căci nimeni nu a mai pomenit despre o astfel de conferință, așa cum se anunțase. OMD spune însă că, pe baza datelor cardurilor utilizate, cei mai mulțu turiști au proventi anul trecut din Germania, Marea Britanie, Italia și Serbia. Media șederi lor a fost de 2,5 zile.
OMD a ami organizat până acum cinci târguri și expoziții de promovare, la București, Berlin, Viena, Paris și Frankfurt).