Sorin Grindeanu a făcut o nouă ”descindere” sâmbătă în Banat, pentru a nu comunica nimic, doar a mai câștiga un pic de capital de imagine cu presa după el. Dacă cu alte ocazii, ministrul Transporturilor mai aduce și crâmpeie de informații și răspunde așa cum o cere funcția presei, de data aceasta șeful PSD a demonstrat că se simte deja un fel de ayatollah al județului.
La șantierul de pe bucata-lipsă de pe autostrada A1, Grindeanu a lăudat că firma din Bosnia implicată în acest moment al șantierului a adus 450 de muncitori și 200 de utilaje. Momentul fabulos a venit când presa a întrebat în ce stadiu e șantierul. „Până la 5% a spus Nicoleta Pordea”, șefa Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara. La care Grindeanu, ca Ceaușescu pe vremea cincinalurilor, a completat: ”Până la 10%, suntem la 5-6-7-8%”, a spus ministrul, care mai adăugat cu optimism electoral: ”Eu mă aștept cu mult mai repede de finalul anului 2026 să se finalizeze”.
Desigur, Grindeanu a reluat povestea cu vremea de „glorie” cand era prim-ministru și Răzvan Cuc, al cărui șef era, nu făcea destule. Reamintim, celebrele vremuri ”OUG 13”. Ulterior, ca într-un film prost, el a încercat să se zugrăvească pe sine ca un salvator al momentului și a transmis că un ”celebru” jurnalist de la Antena 3 l-a sunat amical și i-a spus să termine autostrada mai repede, poveste de un penibil de nedescris.
Și mai penibil e modul în care Grindeanu a reacționat la întrebarea despre o firmă în care e implicată soția lui, nepotul lui Marcel Ciolacu și adrian Cionca. Asta cu Adrian Cionca, Mihai Ritivoiu și Alfred Simons flancându-l în rol de gardă pretoriană, așa cum se poartă la PSD, unde pare că nimeni nu are curaj să mai discute cu presa fără ”locotenenți” alături. Răspunsul de ce ceilalți se află cu el a fost: ”Au venit să mă vadă pe mine. Îmi asigură spatele”.
Orice alt comentariu de prisos. Mulți istorici sau filosofi politice de renume susțin, și nu de ieri de azi, că doctrina comunistă se va reîntoarce în multe țări. În Romaânia, cel puțin, există semne. Altfel, Grindeanu a vizitat și gara din Lugoj, cu profund entuziasm că lucrările al tronsonul de la Lugoj spre Timișoara al căii ferate Arad-Caransebeș sunt al 16%. Șantierul trebuei finalizat în 2026, iar în Timișoara nu ”mișcă” nimic.