Primăria Municipiului Timișoara va organiza joi, 25 noiembrie, o dezbatere publică privind serviciul pe care administrația Fritz vrea să-l înființeze pentru a gestiona parcările publice. O dezbatere pe tema de fundamentare a avut loc la 1 octombrie, iar acum se va dezbate proiectul de hotărâre de consiliu local prin care se va înființa acest nou serviciu.
Dezbaterea este programată în ziua de joi, de la ora 16, pe platforma Zoom. Tema este „Proiectului de hotărâre privind înființarea Serviciului public de interes local pentru administrarea parcărilor publice din municipiul Timișoara – TIMPARK”. Practic, ceea ce vrea administrația este să reînființeze o structuraă similară fostei Administrații a Domeniului Public, care se ocupa cu administrarea parcărilor. Pe vremea lui Nicolae Robu, sistemul Timpark trecuse la Societatea de Drumuri Municipale. Temeiul legal pentru schimbare e faptul că SDM nu poate folosi banii încasați din taxele și abonamentele de parcare pentru a construi parcări noi, iar cu o structură nou în primărie, acest lucur va fi posibil.
Pentru a transmite sugestii, propuneri sau opinii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie
Locală sau în format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro. Cei care doresc să participe și la dezbatere pe Zoom trebuie să specifice asta până până la data de 25.11.2021, ora 12. În mailuri trebuie să se menționeze numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării prin intermediul platformei online.
Fiecare participant la dezbatere are dreptul să vorbească maximum trei minute, fără a se abate de la subiectul dezbaterii.