DISTRIBUIȚI

În acest sfârșit de săptămână a începtu proiectul „Podul de poveste”, unul ce vizează înfrumusețarea podului de la Uzina de Apă din Timișoara. Pe lângă ceea ce se va realiza efectiv cu efect estetic, în parcul de zona de nord a orașului vor avea loc, în cadrul proiectului și activități, inclusiv concerte la chitare hawaiene.

În ceea ce privește pasarela pietonală de la Uzina de Apă, ea va fi pictată, iar barele metalice vor fi croșetate. De asemenea, în cadrul proiectului derulat din iulie până în noiembrie, se vizează coagularea întregii comunități. Sâmbătă, de la ora 18, în zonă a avut loc un woekshop de pictură. Artista Livia Mateiaș a avut o sesiune de brainstorming cu cei prezenți, pentru a contura câteva idei penru pictura de pe pod. Totul, în ritmul muzicii de ukulele. ”Fiecare copil are cel puțin un spațiu magic în care totul este posibil, în care baghetele funcționează și zânele apar exact atunci când sunt chemate. Ne dorim ca «Podul de Poveste» să devină un astfel de loc pentru copiii care cresc în Timișoara. Un spațiu în care Uzina de Apă să devină un castel fermecat, iar podul multicolor să fie asemenea unui curcubeu care aduce bucurie. Poveștile spuse aici vor fi împletite cu fire de iubire de echipa «Croșetăm Povești și Poduri»”, a declarat Livia Mateiaș.

Proiectul este derulat de oe chipă de artiști și antreprenori și va presupune mai multe propune workshop-uri de pictură, croșetat, fotografie, ukulele (chitare hawaiene), întâlniri de autocunoaștere și dezvoltare personală, întâlniri dedicate mișcării prin dans, meditație Qigong, precum și un eveniment de finalizare a proiectului, cu muzică, discuții și un atelier creativ de pictură pe tricouri uzate. Proiectul își propune ca la atelierele culturale să aducă împreună generații diferite.

Proiectul Podul de Poveste este finanţat prin Fondul pentru un viitor mai bun în comunităţi Timişoara. Fondul pentru un viitor mai bun în comunități este un program coordonat la nivel național de Federaţia Fundaţiile Comunitare din România – FFCR, finanțat de Lidl România și implementat la nivel local de Fundaţia Comunitară Timişoara.

LĂSAȚI UN MESAJ