Primăria Municipiului Timișoara profită de faptul că poate organiza concursuri și dorește să angajeze șase persoane. Este vorba de trei manageri de cartiere, un inspector care să scrie proiecte pe fonduri europene și doi asistenți medicali.

Managerii de cartiere vor lucra în Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartier. E nevoie de un inspector cu un an vechime, unul cu cel puțin 4 și unul cu 7.  Cerințele sunt studii superioare cu diplomă de licență sau echivalentă, engleză nivel avansat și cunoașterea MS Office nivel mediu. Pentru postul de la Serviciul Documentații Proiecte se cer minimum 4 ani de experiență în specialitate studiilor și studii superioare cu diplomă de licență sau echivalentă, engleză nivel avansat și MS Office nivel mediu. Dosarele se depun la primărie, camera 7, până la 3 februarie. Detalii aici.

În ceea ce privește asistenții medicale, se caută doi care să lucreze în cadrul Direcției Asistență Medicală în Unitățile de Învățământ. Pentru unul dintre posturi e necesară o experiență de doar 6 luni, dar pentru celălalt, se cer minimum 5 ani. Este neovie de diplomă de școală postliceală sanitară sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România,  copie a asigurării de malpraxis în termen de valabilitate și adeverință de înscriere la concurs eliberate de OAMGMAMR. Dosarele se primesc până la 1 februarie, iar detalii aveți aici.

Se vor organzia concursuri pentru ocuparea celor șase posturi.

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ