De vineri, la nivel național persoanele peste 60 de ani se vor putea vaccina fără programare la orice oră, iar cei mai tineri, după ora 14. Din acest motiv, call-center-ul special creat pentru a informa despra vaccinare și a programa oamenii și-a restrâns programul.

Astfel, de azi, 5 mai, call-center-ul apelat la numărul 0356 406 517  va avea operatori disponibili de luni până vineri, în intervalul orar 8-16. Serviciul a fost lansat la data de 26 ianuarie de Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, air de atunci până inclusiv ieri, 4 mai, operatorii au primit 3830 de apeluri de la persoane înscrise pe platforma națională, pentru programare. 2975 dintre solicitanți au fosr programați și sunați pentru a li se comunica data, ora și locul unde urmau să se ducă la inoculare. Call-center-ul a avut peste 1000 de solicitări de programare a unor programări deja făcute, pentru reprogramări din motive justificate.

Call-center-ul era cel care se ocupa șid e trimiterea echipelor mobile de vaccinare la persoanele nedeplasabile. 338 de astfel de persoane au apelat la serviciile acestui call-center, pentru a primi vizita echipei mobile. Din 26 ianuarie, call center-ul DASTM a pprimit peste 10.000 de apeluri, deoarece nu toți cei care au sunat doreau să fie programați. 5320 de apeluri au avut caracter informativ, de la cetățeni care erau interesați să obțină diverse informații despre vaccinare.

Din 26 ianuarie până ieri inclusiv, call-center-ul avea program de la 8-20, zilnic.

foto: schindler.com

LĂSAȚI UN MESAJ