DISTRIBUIȚI

 


Citiţi, la finalul articolului, DREPTUL LA REPLICĂ solicitat de către 

SC RMB CASA AUTO TIMISOARA SRL


A plătit bani grei pentru un autoturism şi garanţia aferentă, dar s-a trezit păcălit ca la colţul străzii. Este cazul unui timişorean, cadru didactic universitar, căruia dealerul regional Hyundai refuză să îi respecte drepturile de cumpărător de bună-credinţă. De cinci luni, deşi a plătit aproape 35.000 de euro pentru un autoturism şi garanţia aferentă, Sorin-Mihai S. nici nu se poate folosi de maşină, dar nici nu mai ştie încotro să o apuce. Totul pentru că, de îndată ce a ieşit cu maşina pe poarta reprezentanţei zonale Hyundai, angajaţii dealerului auto au şters efectiv cu buretele drepturile cumpărătorului. Aflaţi în cele ce urmează păţania incredibilă a unui om care, deşi a plătit o mică avere pentru un autoturism, s-a ales cu un bibelou de mari dimensiuni şi multă, multă, multă bătaie de joc marca Hyundai.

În ianuarie 2017, Sorin-Mihai S. a achiziţionat, contra unei sume de aproape 35.000 de euro, un autoturism Hyundai Tucson 2.0 CRDI, în varianta 185 CP 4WD 6AT Luxury Pack de la singurul dealer din localitate, RMB Casa Auto Timişoara SRL. Valoarea de piaţă a autoturismului era mai mare, nu doar cea menţionată, dar cumpărătorul a beneficiat de reducerile aplicabile perioadei, inclusiv de 5 (cinci) ani garanţie, până în ianuarie 2022.

A fost, ne spune, “extrem de mulţumit de maşină” până în luna martie 2021. “Am făcut toate reviziile la timp, nu am avut nici cea mai mică problemă cu ea, fiind foarte multumit şi recomandând-o tuturor prietenilor şi cunoscuţilor mei”, mai spune Sorin-Mihai S.

Aroganţe de Hyundai Timişoara…

În data de 13.03.2021, în timp ce cumpărtorul rula cu autoturismul menţionat, vehiculul s-a oprit în mers şi… aşa a rămas. Fiind sâmbătă, proprietarul a fost nevoit să ducă maşina, pe o platformă, la un service. Luni, în data de 15.03.2021, a apelat Hyundai Timişoara şi a încercat o programare în service.

“Mi s-a răspuns arogant, sub orice critică, cum că au verificat istoricul mașinii și că eu sunt vinovat şi asta se întâmplă dacă nu am făcut toate reviziile la ei în service. Şi că e problema mea unde o duc. Le-am explicat că în primii 2 ani am facut reviziile la ei, în service-ul Hyundai din Timisoara. Dar şi că, din cauza compartamentului sub orice critică al angajaţiilor, a lipsei de organizare a programărilor, a amânărilor permanente şi a preţurilor extrem de mari, în urmatorii 2 ani, respectiv în 2020 si 2021, am fost nevoit să fac reviziile la un alt service autorizat. Am insistat totuşi să-mi facă o programare la reprezentanță. Şi, după nenumărate solicitări telefonice, aproape după o lună, respectiv în data de 05.04.2021, cei de la Hyundai Timişoara au acceptat primirea maşinii în service, pentru constatare”, relatează Sorin-Mihai S.

De aici a început nebunia

În perioada 13.03.2021 – 15.04.2021, maşina a rămas în service. S-a constatat că motorul s-a gripat din cauză că, în timpul funcţionării, s-a rupt o paletă de la pompa de ulei. Soluţia? Trebuie înlocuit tot motorul, defectul fiind imposibil de reparat. Clientul a solicitat şi opinia Hyundai, cei de la reprezentanţă constatând acelaşi lucru. Drept urmare, clientul a solicitat înlocuirea motorului, mașina fiind încă în garanţie.

“Angajatul reprezentanţei Hyundai din Timişoara, d-nul ing. Cristian Cordea, a avut un comportament de-a dreptul șocant. Mi-a spus că nu am nici o șansă în demersul meu, râzând flegmatic și cu o aroganță cum nu pot descrie în cuvinte, repetând că este vina mea pentru că nu am venit în ultimii doi ani la ei pentru reviziile anuale. Şi că asta este dacă am mers la un alt service. Am insistat să-mi trimită dosarul la importator, în capitală, dar fără succes. Am fost nevoit să apelez la un expert tehnic judiciar Autovehicule, Circulaţie Rutieră. Care, prin poziția dânsului, l-a determinat pe d-nul Cordea să trimită dosarul la București, spunându-i că îl poate amenda cu 10.000 de lei dacă nu îmi respectă drepturile. Ing. Cristian Cordea a tărăgănat efectiv încercarea mea de a primi un răspuns de la București, refuzând explicit şi constant solicitările mele repetate”, ne spune păgubitul.

Important de menţionat: contractul cu expertul tehnic judiciar pe domeniul Autovehicule, Circulaţie Rutieră l-a costat pe Sorin-Mihai S. suma de 700 de euro, bani pe care cumpărătorul i-a plătit tocmai din cauza delăsării angajatului dealerului regional Hyundai, care a trimis dosarul său spre importator doar cu forţa.

Încă o lună de aşteptare

În cele din urmă, prin “bunăvoinţa” d-lui Cordea de la Hyundai Timişoara, dosarul a fost trimis la București, la importator. După încă aproximativ o lună de zile, clientului i s-a cerut o completare de acte, pe care serviceul unde a făcut ultimele două revizii le-a pus la dispoziţie imediat. În scurt timp, Hyundai Timişoara i-a comunicat prin e-mail că dosarul a fost respins. A solicitat să i se comunice motivele concrete ale respingerii, și i s-a spus că nu a depus toate actele solicitate. Fapt care, susţine clientul, nu este adevarat întrucât a pus la dispoziție tot ce i s-a solicitat de reprezentantul Hyundai din Timișoara, Cristian Cordea.

Ajuns la capătul răbdării, clientul a solicitat – tot prin expertul tehnic judiciar Autovehicule, Circulaţie Rutieră – să îi fie trimis încă o dată dosarul la Bucuresti, pentru înlocuirea motorului aflat în garantie. La câteva zile după solicitare a primit, prin WhatsApp, o fotografie cu un biletel scris cu pixul, pe volan, prin care i se cereau alte câteva documente. Da, aţi citit bine! Dealerul Hyundai vinde o maşină de aproape 35.000 de euro, tărăgănează la modul evident soluţionarea unei solicitări de garanţie, iar mai apoi poartă corespondenţa oficială… prin bileţele trimise pe WhatsApp!

Dacă nu ai bască, de ce nu ai bască…

“Ceea ce mi s-a solicitat a doua oară este incredibil. Printre altele, Hyundai a cerut certificate de conformitate pentru piese. Să le dau eu direct de la producători, nu de la importatori! Este absurd! În orice ţară există importatori oficiali, acreditaţi să aducă piese de maşini, producatorii fiind răspândiţi în întreaga lume. Este absurd să mi se ceară mie asa ceva, să caut certificate de pe la producători din întreaga lume. Mai ales sub forma aceasta, pe un bileţel. Mi s-a râs în nas și mi s-a spus că ei fac regulile, nu clienții! Am solicitat să trimită dosarul încă o dată la Hyundai Romania, cu actele solicitate în plus, acte pe care le-am pus la dispoziția lor, mai puțin această ABERAȚIE, cu certificatele direct de la producători! Mi-au comunicat prin e-mail că dosarul a fost respins și a doua oară. Am solicitat să-mi transmită răspunsul scris al Hyundai Romania de respingere a dosarului meu. Dar, din nou, d-nul Cordea, reprezentantul Hyundai în Timisoara, m-a refuzat. Mi-a spus că nu mi-l poate pune la dispoziție întrucât i s-a comunicat telefonic acest lucru!!”, relatează Sorin-Mihai S.

În perioada 05.04 – 26.07.2021, mașina a rămas tot la Hyundai Timișoara și, dacă păgubitul nu solicita să i se returneze chiar şi aşa, stricată, ar mai fi stat mult și bine acolo.

Comportament nedemn de numele Hyundai

Aşa cum arată şi clientul, este inadmisibil ca o companie de prestigiul Hyundai să-și trateze astfel clienţii. Nu s-a încercat măcăr o conciliere, nici măcar o încercare a-i fi dată o mașină la schimb. Nimic, absolut nimic.

Nici 70.000 de km, o mașină cumpărată “de nouă”, cu aproape 35.000 euro, mașină încă în granție până în ianuarie 2022, cu toate reviziile la timp și cu cele mai bune piese de schimb şi.. un cumpărător de bună-credință care are parte de un asemenea tratament. Întrucât ocupaţia sa impune deplasarea repetată în ţară, păgubitul a fost nevoit să închirieze o mașină în această perioadă, efort care până în momentul de față l-a costat aproximativ 8000 EURO, fără cheltuieli adiacente.

Nu se lasă!

Păgubitul a luat decizia de a înlocui motorul pe propria cheltuială. Dar, spune acesta, va face toate demersurile legale posibile pentru a pune la plată Hyundai România, pentru a informa şi alţi cumpărători sau potenţiali cumpărători asupra riscurilor la care se expun dacă, de bună credinţă, fac achiziţii de la RMB Casa Auto Timişoara SRL, dealerul regional Hyundai cu al său domn Cordea cu tot. Vom reveni.


CATRE
COTIDIANUL ON LINE ’’TIMISPLUS.RO’’
In atentia domnului CATALIN DOCEA


Subscrisa, SC RMB CASA AUTO TIMISOARA SRL, cu sediul social in
Timisoara, str. C. Sagului nr. 142, inregistrata la ORC Timis sub nr. J35/3857/1994, CIF
RO 0724860, avand ca si reprezentant legal pe domnul Anton Liviu Eugen, prin Cabinet
individual de avocat “Chirila Claudia Sorina”, prin avocat titular Chirila Claudia
Sorina, cu sediul procesual ales la Cabinet individual de avocat “Chirila Claudia
Sorina”, situat in Timisoara, b-dul Revolutiei din 1989 nr. 3, ap. 7, jud. Timis,
,formulam
CERERE PUBLICARE DREPT LA REPLICA
Urmare a articolului intitulat ’’Incredibil! Clienţi batjocoriţi de Hyundai.
Cinci luni pe dreapta pentru că un dealer NU-ŞI ONOREAZĂ OBLIGAŢIA
de a asigura garanţia unui autoturism’’ aparut in publicatia on
line’’TIMISPLUS.RO’’, la data de 12.08.2021,
Avand in vedere urmatoarele dispozitii legale:
-Dispozitiile art. 30 alin. 1 din Constituția României “Libertatea de
exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de
orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace
de comunicare în public, sunt inviolabile.”
Dispozitiile art. 30 alin. 6 din Constituția României “Libertatea de
exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viaţa particulară a persoanei
şi nici dreptul la propria imagine.”
Dispozitiile art. 30 alin. 8 din Constituția României “Răspunderea civilă
pentru informaţia sau pentru creaţia adusă la cunoştinţă publică revine editorului
sau realizatorului, autorului, organizatorului manifestării artistice, proprietarului
mijlocului de multiplicare, al postului de radio sau de televiziune, în condiţiile
legii. Delictele de presă se stabilesc prin lege.”

Dispozitiile art. 31 alin. 4 din Constituția României “Mijloacele de
informare în masă, publice şi private, sunt obligate să asigure informarea corectă
a opiniei publice’’.
Avand in vedere prezentarea nereala a starii de fapt la care
face referire articolul, ce a avut ca si efect crearea unui prejudiciu
material si moral societatii RMB CASA AUTO TIMISOARA SRL,
in vederea unei corecte informări a publicului cititor, solicitam
publicarea următorului DREPT LA REPLICĂ:
Desi intelegem rolul presei intr-o societate democratica, prin raportare la
dispozitiile legale incidente, consideram ca titlul articolului si preambului
articolului la adresa caruia solicitam publicarea dreptului la replica, care exprima
parerea editorului cu privire la starea de fapt redata de solicitantul publicarii
articolului cât și informațiile prezentate în cuprinsul aticolului sunt nereale,
nedocumentate și de natură a induce în eroare cititorii.
Fara a raspunde in mod punctual tuturor informatiilor false prezentate,
facem doar urmatoarele precizari legate de starea reala de fapt:
„A plătit bani grei pentru un autoturism şi garanţia aferentă, dar s-a trezit păcălit ca la
colţul străzii. Este cazul unui timişorean, cadru didactic universitar, căruia dealerul
regional Hyundai refuză să îi respecte drepturile de cumpărător de bună-credinţă. De
cinci luni, deşi a plătit aproape 35.000 de euro pentru un autoturism şi garanţia
aferentă, Sorin-Mihai S. nici nu se poate folosi de maşină, dar nici nu mai ştie încotro
să o apuce. Totul pentru că, de îndată ce a ieşit cu maşina pe poarta reprezentanţei
zonale Hyundai, angajaţii dealerului auto au şters efectiv cu buretele drepturile
cumpărătorului. Aflaţi în cele ce urmează păţania incredibilă a unui om care, deşi a
plătit o mică avere pentru un autoturism, s-a ales cu un bibelou de mari dimensiuni şi
multă, multă, multă bătaie de joc marca Hyundai.”
Din nefericire, fara o minima verificare a informatiilor ce v-au fost transmise de
catre domnul Sorin-Mihai S., ati tras si facut publice concluzii personale care, pe langa
faptul ca sunt total gresite, influenteaza in mod negativ si eronat opinia publica, afectand
moral si material societatea noastra.
Fara a intra in detalii si probe care vor fi puse insa la dispozitia justitiei, va
solicitam sa publicati informatiile corecte si punctuale pe care le redam mai jos:
– Conditiile de garantie asupra carora sunt informati toti clientii si care sunt
enunțate în pașaportul de service al mașinii, sunt valabile pentru toti
producatorii auto din lume, neavand interpretari si aplicari particulare in
functie de tara, persoana, statut social, etc
– Pentru a beneficia de garanția oricarui producător, trebuie respectat planul de
întreținere al mașinii, existand obligativitatea respectării modului de efectuare
a lucrarilor, urmand pasii si verificările din lista de întreținere și respectand
calitatea pieselor, materialelor, a uleiurilor si a altor lichide care se utilizează.
– Transmiterea unei solicitari de garantie catre producator se face in conditiile
in care exista prezumtia unui defect de fabricatie, facand dovada faptului ca
defectiunea nu a intervenit ca urmare a unui viciu de intretinere sau
exploatare.
– La aparitia defectiunii, proprietarul, in loc sa se adreseze reprezentantului
producatorului asa cum ar fi trebuit ( toata lumea stie ca o problema nu se
solutioneaza in conditii de garantie decat de catre reprezentantul producatorul
produsului, indiferent daca vorbim de o masina, un frigider sau de o pereche
de pantofi) a dus masina intr-un service care are doar agrearea RAR fără cea a
producătorului mărcii, unde motorul a fost desfacut pentru identificarea
problemei.
– Ulterior masina a fost adusa in atelierul subscrisei ( dupa 23 de zile), ocazie cu
care clientul a fost informat in scris, semnand de luare la cunostinta, ca pentru
a putea incepe demersurile catre producator trebuie sa faca dovada respectarii
intretinerii periodice.
– Am avut toata bunavointa asteptand timp de 35 de zile gasirea documentelor
doveditoare a efectuarii ultimelor doua revizii, am informat despre
neconcordanta cu modelul masinii a unor documente transmise initial (erau de
la alt autoturism) si am asteptat gasirea altora.
– Imediat ce am avut aceste documente, am transmis cererea de reparatie in
garantie catre producatorul marcii.
– Nu avem nici o retinere de natura financiara a derularii oricaror lucrari de
garantie, acestea sunt platite de catre producator; aceasta categorie de lucrari
nu reprezinta sub nici o forma o cheltuiala pentru reprezentantii
producatorului.
– Analizand informatiile transmise si puse la dispozitie de catre client,
solicitarea de garantie a fost respinsa de catre Hyundai Auto Romania in
primul rand din cauza utilizarii unui ulei de motor ale carui caracteristici nu
corespund modelului constructiv al autoturismului si a unui filtru de ulei ale
carui caracteristici de filtrare sunt departe de cele ale produsului original si de
cerintele producatorului, documentele justificative neconforme; lista ar putea
continua dar aproape ca nu mai are relevanta.
– Toate informatiile de mai sus sunt disponibile in corespondentele purtate,
documentele semnate, ele putand fi confirmate si de expertul angajat de catre
client.
– In data de 08.06.2021 am comunicat clientului motivarea departamentului de
garantii al producatorului Hyundai, privind refuzul de efectuare areparatiei pe
garantie, ocazie cu care am intrebat clientul daca se mai doreste continuarea
lucrarilor la masina. Nu am primit nici un raspuns pana in data de 20.07.2021
cand am fost instiintati că urmează să se ridice mașina.
– Un ultim aspect pe care-l consideram relevant, este acela ca, proprietarul
autoturismului, dupa ce a inteles ca subscrisa nu are competenta, raportat la
costurile reparatiei sa aprobe reparatia in garantie, s-a adresat in mod direct si
producatorului cu solicitarea de reparare a autoturismului in garantie, la data
de 01.08.2021, dupa care a solicitat ziarului publicarea articolului, fara a
astepta raspunsul producatorului.
Pe scurt, aceasta este realitatea care se poate si va fi probata la nivel de detaliu.
Din pacate, modul in care ati prezentat intreaga situatie, deformeaza grav realitatea si a
permis postarea unor comentarii fabricate, false si mincinoase, fapt care deasemenea
poate si va fi probat.

Va stam la dispoziție pentru orice informații pe acest subiect și vă rugăm, ori de
câte ori situația o impune, să solicitați și punctul de vedere al societatii noastre,
potrivit regulilo si cutumelor deontologice.
Atragem atentia asupra faptului ca libertatea de informare a presei nu
reprezinta un drept nelimitat ci, dimpotriva, presupune responsabilitate fata de
informatiile pe care le transmite in spatiul public.
Mentionam faptul ca RMB CASA AUTO TIMISOARA SRL își rezerva
dreptul de a exercita toate caile juridice, pentru apararea drepturilor si intereselor
legitime lezate, ca urmate a prezentarii in spatiul on line, prin articolul postat de
dumneavoastra, de date si informații nereale de natură a afecta reputația și
renumele societatii, castigate in urma unei activitati de peste 25 de ani, perioadă
în care și-a consolidat reputația atât în privința calității lucrărilor de reparație
efectuate, cât și în privința corectitudinii fata de proprii clienti.
Timisoara 
27.08.2021

SC RMB CASA AUTO TIMISOARA SRL
prin avocat
Chirila Claudia Sorina

38 COMENTARII

  1. Si eu am avut o problema cu ei în urma cu mai mulți ani.Am ajuns pana la Hyundai Europa și pana la urma s a rezolvat extrem de rapid!Niște nesimțiți la reprezentanta,iar acel domn Cordea Cristian este un frustrat de zile mari.Nu va lăsați!

  2. Incredibil!Atitudinea de mai sus am întâlnit o si eu după ce am cumpărat un Santa Fe,în 2016.Vad ca nu s a schimbat prea mult….Era un domn acolo, gras cât un porc,și cu o atitudine zeflemitoare, zici ca el a pus coada la pruna!!

    Păcat ca o marca ca Hyunfai colaborează cu asemenea cocalari!

  3. Si eu am luat o mașină de la ei recent,m ati pus pe gânduri.
    …:-((

    Nu am făcut decât o revizie la ei,dar dacă asa tratează clientii,încep sa regret ca am cumpărat o mașină de la ei… :-(((

    Ce mi sugerați sa fac?

  4. Nici nu știti cât ma bucura acest articol!!!

    Sunt o angajata de la Mitsubishi Motors,care are sediul în aceeași clădire cu cei de la Hyundai.Cu acel domn Cordea am avut și eu probleme,plin de aluzii sexuale și glume nesărate.Tin munte ca în urma cu câteva luni am intrat în baie,el s a nimerit sa fie acolo ,și efectiv mi a barat ieșirea,spunandu mi vrute și nevrute și tinandu ma chiar de mâini.

    În final am reușit sa ies ,amenințând l ca l dau la politie.Regret ca nu am făcut o,dar nu vreau sa fac rău nimănui.

    Se pare ca mai devreme sau mai târziu, totul iese la iveala…
    Multumesc domnului care a avut curajul sa povestească tuturor ce I s a întâmplat cu mașina. NICI LA MITSUBISHI NU SUNTEM DEPARTE ,POATE SI AICI O SA APARA UNUL DINTRE ATATIA SIVL ATATIA CLIENTI NEMULTUMITI…

  5. De ani de zile este anormal ceea ce se întâmplă la aceasta companie!!Ciudat,deși fac parte dintr un grup mare de firme ,doar la Hyundai au fost mereu probleme!!

    Sa fie de vina managementul celor de acolo?!

  6. Sunt Ioana din Arad.Am cumpărat în 2019 un Hyundai de la un tip Dan.Totul a fost mirobolant, pana în clipa în care tot ce am discutat inițial,nu s a mai întâmplat.Nici macar discounturi,nimic!!
    Nu mi-am ascultat prietenii sa-mi fi cumpărat o Honda sau o Mazda!
    De o luna ma tot chinui sa o programez la revizii și ma tot amana va sunt concedii!Dacă depășesc perioada,o sa pierd sigur garanția!Și atunci cine plătește?

  7. Mazda is the best!!Vindeti-o și cumpărați una!Oamenii de acolo sunt de excepție!Felicitări!

  8. Numai incompetenți la Hyundai!!Fiecare client trebuie sa deschidă și proces și sa le ceara daune cât cuprinde,pentru ca alții sa nu mai aibă de suferit!Păcat,mașinile sunt fiabile dar angajații de toată minunea!!:((

  9. Dle Docea .
    Citesc des articolele dvs .
    Dar azi , sau și ma/va întreb : ce are de câștigat un service in urma unui astfel de comportament?
    Orice minte limpede își da seama ca acest articol este scris vădit tendențios.
    Am fost la acest service de multe ori , am fost tratat ok . De multe ori cu probleme complicate. Nu contează numele celor cu care am interacționat acolo . Echipa este buna și de perspectiva. O spun cu toată răspunderea.
    Nimeni nu își pune întrebări vis a vis de ceea ce s-a scris pana acum ?
    Acuzatii de hartuire, de comportament indecent ?
    Chiar nu se filtrează nimic înainte de a se publica de dvs ?
    Din acest punct de vedere , sunt foarte curios dacă va apărea și acest comentariu.
    Sa jignești este cel mai ușor lucru .
    Sa te pui în locul celui jignit , este evident, infinit mai greu .
    As face chiar și un exercițiu de imaginație, provocandu-i pe toti cei care au scris sa se gândească la meseria pe care o desfășoară domniile lor zilnic : sa se uite în oglinda și cu sinceritate sa raspunda cati sunt mulțumiți de modul în care isi fac meseria ? Sunt macar aproape de ceea ce li se solicita ?
    Ma gândesc chiar și la acel client „Sorin-Mihai S” , cadru didactic , după cum scrieți, oare chiar e asa „curat” și onest în tot ceea ce vi-a relatat ?
    Revin și va întreb : ce credeți dvs ca ar avea de câștigat un service cu asa comportament față de clienți ?
    Nu este clar ca are doar de pierdut ? Cum credeți dvs ca poate sa reziste economic, un asa service ?
    Sa nu imi spuneți ca din zeci de mii de clienți, nu i-a fost pe plac mutra d-lui „profesor” !
    De parca fiecare ar face ce dorește acolo …
    Evident, ceva e cusut cu ata albă.
    Ati fost , macar o secundă, curios sa cereți si un punct de vedere al service-ului înainte de a scrie articolul dvs ?
    Daca aveți un dram de sinceritate, aștept un răspuns de la dvs .
    Inchei aici , spunând doar :
    E ușor a scrie versuri…..

  10. Cordea aata este un mare DOBITOC SI INCOMPETENT,și eu am avut probleme cu el! Poate cu ocazia aceasta cei de la companie vor lua atitudine și îl vor da afara!!

  11. La atatia bani dati pe o masina noua si daca am inteles bine, este si in garantie, nu poti sa tratezi un client sub forma aceasta! Rusine! Orice client trebuia chemat la discutii si incercat sa se gaseasca o forma pentru a stinge un astfel de conflict. Nu cred ca ar fi mers la ziar daca problema lui ar fi fost rezolvata. Sau macar sa se gaseasca o formula de mijloc. Respect!

  12. Buna ziua,

    Sunt mecanic auto si intamplarea face sa am exact aceeasi masina ca si clientul din acest articol, am avut probleme la directie, dar probabil din cauza gropilor din tara noastra. Este imposibil, REPET, ESTE IMPOSIBIL sa se caleze sau sa se gripeze un motor din vina clientului, la atat de putini kilometri, masina fiind si automata!

    CLAR ESTE DEFECT DE FABRICATIE SI TREBUIE INLOCUIT!!!!

    Dar cum traim in Romania, te lupti cu morile de vant dar in final, printr-un proces se va obtine acest lucru si o gramada de daune morale pentru aceasta perioada.

    Reprezentantele mizeaza pe faptul ca oamenii nu au bani, timp si nervi sa se judece cu ele si isi permit un asemenea comportament nedemn.

    Eu va sugerez, d le Sorin Mihai S sa mergeti si la protectia cosumatorului si la alte institutii ale statului abilitate in drepturile clientilor si sa luptati pana la capat.

    Felicitari acestui ziar care a semnalat aceasta problema la un dealer ca si aceasta companie.

  13. Si mai spunem ca iti iei masina coreana pentru ca sunt fiabile… Nu se poate sa se duca dracului motorul la kilometri astia, cu masina inca in garantie si un reprezentant hyundai sa te plimbe 5 luni doar ca sa ti trimita dosarul la bucuresti!! Ma intreb, oare ce pierde magazinul daca isi face treaba?
    Oare bonusurile sa fie?

    Iar legat de comportamentul acelui angajat, sunt stupefiata de a dreptul!!

    Nu iese foc fara fum….

  14. Sunt o fost angajata la Mitsubishi, la fel ca o alta colega care a lasat un coment pe aici.

    Si eu am avut mari probleme cu acest Cordea Cristian. Mentionez ca sunt maritata si am o familie frumoasa.

    Anul trecut a inceput sa se dea la mine intr-un mod primitiv, are o obsesie legata de chestia cu degetele, inclusiv pe clienti am vazut cum ii ia la misto cand trebuie semnat ceva pe tableta, referitor la remarci cu degetul din mijloc.

    Am avut mari probleme, am facut 3 reclamatii la superiorii lui dar au musamalizat totul.

    Toti vrem sa muncim intr-un climat normal, nu sa avem langa noi astfel e obsedati.

    Poate in urma acestui scandal, cineva o sa aleaga mai bine angajatii unei reprezentante, indiferent cine este.

  15. Si cand te gandesti ca, probabil, omul dorea doar sa i se repare masina in baza garantiei data de reprezentanta. Sigur vor inventa fel de fel de prostii si rahaturi scrise mic, prin niste documente, pentru a nu i repara masina. …

  16. Fosta angajata si Mitsubishi motors, numele meu real Gabriel Taralesca si lucrez la Casa Auto Timisoara, sunt coleg cu Cristi Cordea si teoretic am fost coleg si cu fosta colega dar si cu actuala colega avand in vedere ca lucrez de aproape 20 de ani in aceasta companie.
    Nu ii iau apararea aici lui Cristi din punct de vedere profesional pt ca nu lucrez acolo cu el si nu stiu ce face, ce ma deranjeaza e ca sub niste nume false incercati sa ii zugraviti lui Cristi o imagine de obsedat si hartuitor sexual ceea ce e foarte grav si cu siguranta neadevarat.
    Daca ceea ce spuneti este adevarat de ce nu ati depus plangere la politie direct, de ce nu va dati numele reale? Va spun eu de ce, pt ca voi asa zise colege nu ati existat, in decursul timpului la Mitsubishi au fost doar 2 colege de mai bine de 10 ani cred, colege care sunt si azi, Anca si Giorgiana si care cu siguranta nu au fost hartuite de Cristi, daca ar fi fost asa sunt convins ca s-ar fi plans altor colegi si conducerii companiei.
    Deci, daca nu va dati numele real pt mine sunteti niste denigratori si mai mult ca sigur sunteti una si aceeasi persoana la ambele nume.

  17. Stimate d-le Gabriel,nu știu cat de real sunteți d-voastra și comentariul d-voastra,nici nu ma mir ca luați apărarea unui alt bărbat.Eu v-am relatat doar ce s-a întâmplat și ceea ce este nedemn pentru oricine se crede un bărbat adevărat!E adevarat,eu am fost angajata doar 3 ani de zile și m-a scârbit acel comportament.
    Asta paralel cu alte și alte smecherii ieftine ale altor angajați,din service ul nostru….

  18. Nu ma interesează atat de mult ce fac angajații în timpul liber,dar la locul de munca e firesc sa avem o atitudine decenta.
    Referitor la problema clientului,este aberant sa nu încerci macar sa i rezolvi problema,trimițând solicitarea lui spre forurile superioare.Daca ajunge cineva sa apeleze la un expert judiciar sau cum s-o numi,doar pentru a-si tirmite niște hartii,probabil online,la importator,este foarte,foarte trist…

  19. Gabriel Taralesca,esti un tâmpit și un misogin!Ce sa înțelegi tu din ce probleme au unele femei la locul de munca.Ai un creier cât un șurub de hyundai,dispari!Sigur ești un incompetent și nu te ia nimeni,niciunde, dacă ai rămas 20 de ani la o firma,indiferent de numele ei.
    Probabil ai un loc călduț,aciuit pe acolo pe vreo pila tipic românească.Si nu m as mira sa te iubești cu vreun alt coleg de pe acolo,dacă ai o asemena părere despre o colega care sesizează ce a pățit!
    Dobitocule!

  20. Hei fetele am fost și eu colega cu Cristi. Nu știu ce sa zic, da cu mine s-a purtat frumos, un gentleman adevărat, mi-a adus flori si mărțisor in fiecare an. Am si eu familie acum, dar încă ma gândesc la el seara.
    Cu mașina dle Sorin Mihai S,eu cred ca era mai potrivit sa va luați un Duster, din asta mai noi pe motorina, după 2017, ca astea sigur nu se strica niciodată si nici nu va conditioneaza nimeni sa le faci reviziile la reprezentanta.
    Dar vedeți cum e, daca nu te gândești de la inceput pe urma ajungi sa dai cu tesla prin părțile intime.
    Oricum eu va sfătuiesc chiar și acum sa puneți un motor de Dacie de 1.5 ca veți fi mulțumit de Hyundai-ul nou, n-o sa mai aveți probleme cu mecanicii. Și sunt ieftine pe Olx sau la dezmembrări.

  21. Părerea mea este ca toate reprezentantele mizează pe astfel de tactici,pana când un client se lasă păgubaș și rămâne cu cheltuiala iar omului ii rămâne doar calea justiției.Din ce am citit în articol,probabil în acest caz se va merge pe instanta,și ea va decide cine este vinovat. Cu siguranță cheltuiiala omului este foarte mare,dacă trebuie sa și cumpere un nou motor.Plus ce a cheltuit pana acum.Pacat de unu nume ca și Hyundai ca s-a purtat în acest mod..

  22. Sunt mecanic auto cu experienta de peste 30 de ani în domeniu.Ruperea unei palete de la pompa de ulei categoric este defect de fabricație!!Este imposibil sa se rupă la atat de putini kilometrii,decât dacă a avut fisuri din fabricație sau omul a pus poate ulei de tractor în masina!:-)))Si nici macar atunci!
    Tehnic,ruperea acelei piese duce la griparea motorului și practic nu poti înlocui o anumita piesa întrucât acel material s-a împrăștiat în tot motorul și este aproape imposibil de identificat unde este.
    Dacă va pot ajuta cu ceva,va stau la dispoziție.
    Multumesc!

  23. Un alt caz de client sfidat maxim!Oare când a dat banii pe mașină,tot asa s-au purtat ?Sau de-abia așteptau sa intre în cont?,Rușine Hyundai pentru o asemena situație și angajatului care l -a plimbat pe om atatea luni,pe drumuri!

  24. Hei fetele am fost și eu colega cu Cristi. Nu știu ce sa zic, da cu mine s-a purtat frumos, un gentleman adevărat, mi-a adus flori si mărțisor in fiecare an. Am si eu familie acum, dar încă ma gândesc la el seara.
    Cu mașina dle Sorin Mihai S,eu cred ca era mai potrivit sa va luați un Duster, din asta mai noi pe motorina, după 2017, ca astea sigur nu se strica niciodată si nici nu va conditioneaza nimeni sa le faci reviziile la reprezentanta.
    Dar vedeți cum e, daca nu te gândești de la inceput pe urma ajungi sa dai cu tesla prin părțile intime.
    Oricum eu va sfătuiesc chiar și acum sa puneți un motor de Dacie de 1.5 ca veți fi mulțumit de Hyundai-ul nou, n-o sa mai aveți probleme cu mecanicii. Și sunt ieftine pe Olx sau la dezmembrări.

  25. Ca angajatul se da sau nu la colegele sau colegii lui de servici,e problema companiei și a lui personala pana la urma.
    Dar ca o companie de talia uneia ca cea de mai sus sa nu i pese absolut deloc de clienții lui și sa-li trateze asa,este strigător la cer.Nkroc ca mai exista justiție deși nu ar trebui ajuns aici.
    Categoric Hyundai va găsi chitibusuri de 2 lei ca să taraganeze dar pana la urma clientul va câștiga dacă este asa cum spune!Pana la urma,lunea trebuie sa știe cum se poarta vânzătorii după ce un om plătește banii pe o mașină nouă!

  26. Asta cu Dusterul a fost tare!Poate îl plimbati și pe angajatul ala impreuna cu colegele lui dragi,actuale sau expirate pana în Coreea !Dar îl și parcați pe undeva ,pe acolo.Definitiv!Haha!

  27. Eu am un Ford Puma și nu am avut parte de un asemenea comportament.Sotul are un Mercedes C și când a avut probleme cu el I s a dat mana la schimb,fără nici o problema.Se pare ca la Hyundai,problemele sunt mai multe și mai vechi.O prietena de a mea s a plâns candva cam de aceleași lucruri,amânări la revizii,termene de reparație depășite cu mult ,și nu cred ca tot de la acest individ.Sau?! Am sa o întreb.

  28. Ciuda politica asta ca dacă nu faci reviziile unde ti ai luat mașina de noua ,este expirata demult !Dar s-a schimbat legislația demult incompetenților!Suntem în UE,mai știți?Din 2007!Și monopolurile cretine s-au dus demult.Ca și cu Romtelecom,Petrom,Eugeniile din copilărie și alte prostii…
    Dacă nici când este în garanție o mașină și cu motorul praf nu mai este defect de fabricație,când mai este fraților?!Treziți va! Sau veți plăti o caruta de bani pentru incompetenta voastră!

  29. Cat de dobitoc poti fi sa intri în gura presei ,cu un asemenea subiect,o firma atat de mare ca și Hyundai?!Fără sa încerci macar sa ajuți un om?Personal cred ca omul este disperat,de a ajuns aici.Daca vroia altceva,mergea în presa sau deschidea proces inca din prima luna,nu aștepta atat sa I se dea un răspuns.
    Felicitari ziarelor care demasca astfel de lucruri pentru a nu se mai întâmplă și altora. Măcar o perioada!

  30. O alta companie,același tip de probleme!Pana când?Noroc cu presa ca le semnalează!Dar este treaba presei,sau fiecare vânzător trebuie sa se poarte și sa acționeze profesionist?

  31. Masini bune, service și mentenanță de toată minunea și cu preturi exorbitante. Nu e de mirare ca o mare parte din clienți se reorientează. Tot din cauza angajaților, și a politicii companiei.

  32. Dupa cum ii stiu pe cei de la Hyundai ,avand si eu probleme cu ei dar cu o chestie mult mai mica,nici o sansa nu are clientul sa rezolve problema pe cale amiabila.Dovada este cat a asteptat pana acum.Vor da vina pe altii!!Singura sansa este un proces prin care sa se impute totul.Si acolo sigur va castiga!!

  33. Oare la toate reprezentantele se poarta asa sau doar la asta sudcoreeana??!! Se pare ca sunt multi clienti nemultumiti de serviciiile lor! Cum este posibil asa ceva?!?Poate pana ii scutura zdravan dracului cineva si isi pune mintea cu ei si nesimtirile lor!!Nu va lasati,luptati pana la capat!!

  34. Nici eu nu cred ca Hyundai va face ceva in acest caz.Ii doare in p..a de clienti,la fel ca la aproape toate firmele.Mai putin Mercedes,BMW,Audi sau cei mai mari pe piata.Daca clientul si-o face pe banii lui oricum,nu mai are nimic de pierdut si probabil ca va lupta pana la capat!
    Si sa ne fereasca D zeu de oameni adusi in stadiul de a nu mai avea ce pierde…ca atunci razboiul va fi foarte mare si avocatii foarte buni.Depinde pe cine isi va lua acest client!
    Eu personal va doresc succes cu morile de vant ,voi urmari cu mare intrres deznodamantul acestui caz!Si poate mai exista si minuni dar categoric aceasta firma nu-si va recunoaste vina cu motorul defect din fabricatie!!

  35. E foarte urat din partea unora de pe aici sa vorbeasca asa cu mine .Eu am spus doar ce am patit din partea acestui coleg.Imi pare rau ca nu am facut atunci scandal mai mare dar am sperat ca se potoleste.Ulciorul nu merge de multe ori la apa!Obsedatul naibii!!

LĂSAȚI UN MESAJ