Nicio lună fără Grindeanu și showul său mediatic forțat, cu scop electoral, făcut la Timișoara. Săptămâna aceasta se va organiza la Timișoara Congresul Național de Drumuri și Poduri și, evident, ministrul Transporturilor nu va lipsi.

Din patru în patru ani se organizează Congresul Național dr Drumuri și Poduri, în diverse orașe. Evenimentul a ajuns la ediția cu numărul XVI-a și este organizat la Timișoara acum, de  Asociația Profesională de Drumuri și Poduri din România, alături de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Vor participa specialişti din domeniul infrastructurii rutiere, proiectanţi, consultanţi, constructori, dar şi administratori ai reţelelor de autostrăzi, drumuri naţionale, drumuri judeţene, străzi. Lucrăriel congresului vor avea loc la o sală de evenimente de la Hotel Timișoara.

Mai precis, vor participa reprezentanți ai administrațiilor de drumuri naționale și locale, societăți de construcții, producători de utilaje, reprezentanți ai universităților, cercetători și proiectanți, reprezentați ai administrațiilor locale. Sunt așteptați din străinătate și reprezentani ai unor unor firme renumite de construcții de drumuri și poduri, cercetare sau consultanță. Temele abordate vor fi administrarea, întreținerea și exploatarea drumurilor și podurilor, mobilitatea urbană și rurală, infrastructuri reziliente (structuri rutiere, terasamente), operațiuni de stabilizare în lucrările de reabilitare a drumurilor, soluții inovatoare în infrastructura rutieră.

Congresul va avea loc în perioada 21-22 septembrie. Alături de Sorin Grideanu va veni la Timișoara și directorul Companiei Naționale de Administrarea Infrastructurii rutiere. Cel mai probabil, Grindeanu va promite din nou tot felul de povești de adormit copii, la fel cum face de când e ministru, cu tot felul de conferințe forțate și regizate la Timișoara, în care doar mimează că face pe durul cu firmele de construcții, cel mai elocvent exemplu fiind rușinea de pe șantierul la urcarea de pe autostrada de la Sânandrei, unde Grindeanu a spus senin că le găsește circumstanțe atenuante de întârziere constructorilor.

Realitatea este că la centura ocolitoare a Timișoarei se lucrează într-un ritm penibil și nu trebuie uitat că în timp ce el era la putere s-a luat decizia ridicolă ca centura unui oraș atât de important să se facă în regim cu o bandă pe sens, în timp ce Aradul are o centură în regim de autostradă. De asemenea, vom mai aștepta mult și bine pentru finalizarea autostrăzii A1 între Marginea și Holdea, iar autostrada A6 va rămâne cu „ciotul” dintre A1 și Lugoj (10 km!!!), deoarece restul drumului, până Craiova doar, devine drum expres. Nu kai spume că și licitațiile pentru modernizarea căii ferate Arad-Caransebeș s-au anulat, sub supravegherea ”optimă” a lui Grindeanu.

În 21 septembrie vor fi doar înregistrările la eveniment, iar în 22-23, conferințele. Apoi, în 24, vizita pe teren.

 

LĂSAȚI UN MESAJ