În aceste zile, în care timișorenii sunt tot mai nemulțumiți de faptul că agentul termic livrat de Colterm e la 40 de grade, Primăria Municipiului Timișoara lansează apelul pentru comisia care va analiza finanțările din bugetul participativ. Cetățenii care doresc să se implice o pot face.

Anul acesta, primul cu buget participativ, suma disponibilă va fi de 3 milioane de lei. Va exista o comisie care va analiza unele aspecte, precum campania în sine, dar și verificarea eligibitlității proiectelor ce vor fi depuse. Se caută pentru membri, doi reprezentanți ai ONG-urilor, dar și doi cetățeni implicați civic. De asemenea, se caută tot din zona ONG-urilor ca parteneri loclai, pentru o mai bunp diseminare și incluziune.

Doritorii pot aplica până în 2 februarie ora 23, iar în 4 februarie, ora 16, se vor afișa rezultatele. Informații găsiți aici:

Link apel pentru membri comisie: https://decidem.primariatm.ro/bp/selectie-comisie

Link apel pentru parteneri locali: https://decidem.primariatm.ro/bp/selectie-parteneri

Iată calendarul bugetului participativ:

  • februarie: Informarea și formarea cetățenilor pentru bugetul participativ;
  • martie: colectarea propunerilor de proiecte, verificarea eligibilității acestora, și centralizarea lor în „Lista generală de propuneri”;
  • aprilie-mai: analiza tehnică, juridică și financiară a propunerilor de proiecte eligibile și publicarea listei cu proiectele care se califică pentru etapa de votare;
  • 1-20 iunie: primirea și soluționarea contestațiilor;
  • 20 iunie-20 iulie: votarea proiectelor;
  • 25 iulie: publicarea listei cu proiectele câștigătoare;
  • Implementarea proiectelor;
  • Evaluarea campaniei.

LĂSAȚI UN MESAJ